Witaj, Gościu O nas | Kontakt | Mapa
Wortal Forum PHPEdia.pl Planeta Kubek IRC Przetestuj się!
Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Aby odnaleźć interesujące Cię informacje wpisz poniżej szukane frazy:
Logowanie

Logowanie

Zaloguj się aby zobaczyć swój profil:

PHPCon Poland 2014 - info organizacyjne

Do Konferencji pozostało już tylko 10 dni, zatem poniżej przedstawiamy Wam ważne informacje od Organizatorów odnośnie przyjazdówl, rejestracji i wszelkich spraw organizacyjnych.

Znów pobijemy rekord frekwencji! Mimo zamknięcia rejestracji pod koniec lipca i tak będzie nas około 530, a to niestety oznacza dostawki w niektórych pokojach, mimo tego, że zarezerwowaliśmy hotel na wyłączność. Mam nadzieję, że wyjątkowo ciekawa agenda w tym roku zrekompensuje te niedogodności.

1. ZAPISY NA WARSZTATY

W piątek po raz pierwszy zrobimy dzień warsztatowy. W odróżnieniu od wielu zachodnich konferencji, nasze warsztaty na razie będą bezpłatne, aczkolwiek sale nie będą w stanie pomieścić ponad 500 chętnych. Dlatego też od dziś zaprowadzam listy chętnych na poszczególne zajęcia.Chętnych proszę o zgłoszenia mailowe na dariusz@grzesista.pl, zawierające:

  • imię i nazwisko,
  • nick w serwisie PHPCon,
  • nazwę warsztatu.

Potwierdzenie udziału odeślę zwrotnie i to będzie podstawa do uczestnictwa.Jeśli potwierdzenie nie dotrze, oznacza to, że miejsc na dany warsztat już nie ma. Przed wysłaniem zgłoszenia proszę koniecznie wczytać się w aktualności na głównej stronie konferencji - umieszczę tam informację o wyczerpaniu miejsc. Limity na poszczególne zajęcia przedstawiają się następująco:

  • Narzędzia Scrum Mastera - 30 miejsc (limit podany przez prowadzącego)
  • Wprowadzenie do Symfony Framework - 150 miejsc,
  • Zend Framework 2: Programowanie zdarzeniowe - 150 miejsc,
  • Improving QA on PHP development projects - 150 miejsc,
  • Pierwsze kroki z Sylius E-Commerce - 60 miejsc.

2. LIGHTNING TALKS

Wracamy do pomysłu z pierwszej edycji PHPConu, czyli lightning talks. Jest to rodzaj alternatywnej konferencji (unconference), na której każdy, bez specjalnego przygotowania, slajdów, etc. może wygłosić krótkie, max.10-minutowe wystąpienie na dowolny temat związany z tym, czym zajmuje się na co dzień. Blok zaplanowany jest wstępnie w piątek między 20:00 a 22:00 w największej sali (F), ale w przypadku dużego zainteresowania nic nie stoi na przeszkodzie, żeby go przedłużyć. Pomyśl, na pewno jest coś, czym warto zainteresować polską społeczność PHP! Aby móc sprawnie poprowadzić ten blok, przygotowaliśmy zapisy chętnych do wystąpień. Na zgłoszenia czekamy pod adresem: php-prog@phpcon.pl.Wystarczy jeśli przyślesz nam:

  • swoje imię i nazwisko,
  • nick w systemie rejestracyjnym,
  • temat wystąpienia.

3. RECEPCJA HOTELU

Recepcja hotelowa oznaczona jest literą B i działa całodobowo. To tutaj otrzymasz klucze do pokoju. Tutaj również będziesz musiał dokonać zameldowania, dlatego nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu tożsamości ze zdjęciem. By nie powodować zatorów i kolejek do recepcji konferencyjnej, zalecamy - inaczej niż to było ostatnio - by najpierw zameldować się w recepcji B, zanieść rzeczy do pokoju, a dopiero później, już na pusto, pojawić się po odbiór materiałów akredytacyjnych w recepcji C.

4. RECEPCJA PHPCON POLAND

Recepcja konferencji PHPCon oznaczona jest literą C. Recepcja C to pierwsze wejście do budynku, licząc od głównego wjazdu. Recepcja C będzie czynna w piątek od godziny 12:00 do kolacji, natomiast w sobotę od 10:00 do wydania wszystkich gadżetów lub do godz. 13:00 (w zależności, co nastąpi pierwsze).Osoby, które z różnych powodów nie będą w stanie odebrać gadżetów w godzinach otwarcia recepcji konferencyjnej, proszone są o kontakt z organizatorami w pokoju 501. Jak widzisz, będzie całkiem dużo czasu, by spokojnie odebrać gadżety. Jeśli skierujesz swe kroki do C i zauważysz, że jest tłum, sugeruję wrócić w bardziej dogodnym czasie, kiedy będziemy mogli obsłużyć Cię bez zbędnego oczekiwania.

5. ZAKWATEROWANIE

Z uwagi na to, że udało nam się szczelnie wypełnić hotel nie pozostawiając wolnych miejsc, nie w każdym przypadku było możliwe połączenie osób zgodnie z sugestiami w Edycji Pokoju. Postaramy się w pierwszej kolejności, by osoby z grup oraz połączone w Edycji Pokoju nie miały dodatkowego, obcego towarzystwa. Natomiast może się zdarzyć, że (zwłaszcza większe) grupy nie będą miały wszystkich pokojów bezpośrednio obok siebie. W każdym przypadku uczestnicy danej grupy będą zakwaterowani na tym samym piętrze. Każdy uczestnik na dzień przed konferencją będzie mógł zajrzeć na stronę http://www.phpcon.pl/pokoje i sprawdzić, do którego pokoju został przydzielony. Wcześniej nie, bo mapowanie osób w pokojach to celowo jedna z ostatnich czynności organizacyjnych przed konferencją.

6. ZAMIANA MIEJSC

Zamiana miejsc bez powiadamiania organizatorów możliwa jest tylko w ramach jednej grupy uczestników (tzn. zgłoszonych z jednego loginu). Uczestnik, który chce się zamienić z osobą spod innego loginu, powinien zgłosić się do organizatora wraz z osobą, z którą uzgodnił zamianę. Uczestnicy, którzy zgłoszą się sami i będą chcieli po prostu inny pokój, niestety nie zostaną obsłużeni.

7. POSIŁKI

Posiłki wydawane są w restauracji na poziomie 6 (piętro wyżej od recepcji). Wybierając się na posiłek, zwłaszcza opcjonalny obiad w piątek czy w niedzielę, weź ze sobą swój identyfikator. Obsługa poprosi o niego. Jak sprawdzić, czy masz wykupiony opcjonalny obiad? Na kolorowym pasku identyfikatora mogą znajdować się białe kwadraty. Kwadrat z lewej strony oznacza wykupiony obiad w piątek, z prawej - w niedzielę. Dodatkowo, przed posiłkiem opcjonalnym będą wywieszone listy osób i na nich również będzie można sprawdzić nazwisko. Obiad w sobotę (największy w sensie liczby osób) podzieliliśmy na dwie tury,bo jadalnia nie byłaby w stanie pomieścić tylu osób jednocześnie.Pierwsza tura zaczyna obiad o 13:00, druga o 14:00. W tym czasie osoby nie spożywające obiadu mają wolne - nie robimy żadnych dodatkowych zajęć. Podział w sensie ilości uzgodniliśmy z hotelem taki: 250-300 osób w pierwszej turze i 200-250 osób w drugiej. Bardzo proszę o cierpliwość te osoby, które będą chciały zjeść posiłek w pierwszej turze, ale się nie zmieszczą.

8. DOSTĘPNOŚĆ AGENDY

Agenda będzie dostępna w wielu formach i formatach:-

  • jako podstrona serwisu phpcon.pl,
  • jako plik PDF do pobrania ze strony agendy,
  • jako plik iCal do pobrania ze strony agendy,
  • jako event w serwisie joind.in - https://joind.in/event/view/2061 ,
  • jako wydruk rozwieszony w kilku miejscach w hotelu,
  • na rewersie identyfikatora (zakładam, że konferencyjna drukarka poradzi sobie z takim wyzwaniem)

W przypadku zmian, będziemy się starali aktualizować przede wszystkim agendę na stronie konferencji i to miejsce prosimy traktować jako oryginał danych.

9. AULE PRELEKCYJNE, RÓWNOLEGŁE ŚCIEŻKI

Wszystkie prelekcje będą się odbywać na poziomie 6, niedaleko jadalni,w aulach oznaczonych jako E (mniejsza) i F (większa). Na potrzeby warsztatów zostanie również udostępniona sala prelekcyjna B na tym samym poziomie.Z uwagi na ograniczoną pojemność auli E, w piątek przed kolacją przeprowadzę głosowanie (tak tak, "ręka do góry"), by dowiedzieć się, ile orientacyjnie osób zamierza wybrać się na poszczególne ścieżki równoległe. Wówczas też, w zależności od potrzeb, dokonamy zamiany miejsc poszczególnych prelekcji.Podobnie, jak w roku ubiegłym.

10. SOCIAL W SOBOTĘ

W sobotę o godz. 20:00 zapraszamy na grilla. Trzymajcie kciuki za pogodę! Grill odbędzie się na zapleczu hotelu. Wyjście na zewnątrz znajduje się na poziomie 6, na końcu korytarza, po prawej stronie budynku.

11. AFTER MOVIE

Po raz pierwszy będziemy nagrywali after-movie, czyli film promujący imprezę w internecie. Firma obsługująca tą sprawę ma za zadanie stworzyć kompilację kluczowych zdarzeń, dowcipnych sytuacji i komentarze w formie wywiadów podczas całej konferencji. Dlatego - udzielajcie się! Wstępny efekt ich pracy chcemy obejrzeć w niedzielę przed obiadem,zatem to kolejny argument za tym, żeby zostać z nami do samego końca.

12. FEEDBACK!

Bardzo proszę w imieniu wszystkich organizatorów i prelegentów o wszelkie uwagi, komentarze i oceny - zarówno w serwisie joind.in pod prelekcjami, jak i w innych serwisach społecznościowych i na devblogach. Nic tak nie wpływa na podnoszenie jakości imprezy jak jej konstruktywna krytyka.
Zachęcam też jak co roku do wprowadzania na stronie http://phpcon.pl/materialy wszelkich linków do galerii, video, tekstów na blogach itp. By dodać link, wystarczy się zalogować. Pokażmy światu, że PHPCon Poland jest największą imprezą PHP w tej części Europy!
I jeszcze prośba na koniec: powyższą korespondencję kieruję pod adres podany jako główny dla Twojej grupy uczestników. Nie gromadzimy adresów pozostałych uczestników w grupie, dlatego bardzo proszę zaznajomić z treścią tego maila wszystkie pozostałe osoby z grupy.

Pozdrawiam,
-- Dariusz Grzesista
główny organizator PHPCon Poland

Wasze opinie
Wszystkie opinie użytkowników: (0)
Zaloguj się aby dodać komentarz.
Mentax.pl    NQ.pl- serwery z dodatkiem świętego spokoju...   
O nas | Kontakt | Mapa serwisu
Copyright (c) 2003-2017 php.pl    Wszystkie prawa zastrzeżone    Powered by eZ publish Content Management System eZ publish Content Management System