OpenSolution zaprezentowało kolejną wersję swojego sztandarowego produktu - sklepu internetowego Quick.Cart. W najnowszej wersji oznaczonej numerem 1.4 poprawiono wydajność narzędzia oraz kilka błędów znalezionych przez użytkowników poprzedniej wersji.
Wprowadzone zostały również dodatkowe funkcjonalności, nie występujące w poprzednich wersjach. Zapamiętywanie danych klienta, wpisanych w formularzu zamówienia, umożliwia powrót do opisu produktu lub stron z regulaminem oraz późniejszą realizację zamówienia bez potrzeby ponownego wpisywania danych osobowych.
Inna funkcjonalność przeznaczona jest dla administratora sklepu. Umożliwia ona wprowadzenie różnicy czasu pomiędzy czasem lokalnym dla sklepu, a czasem ustawionym na serwerze internetowym, na którym umieszczony jest sklep. Dzięki temu czas podawany w zamówieniach i innych miejscach serwisu nie jest uzależniony od ustawień serwera, który może być zlokalizowany w innym kraju i znajdować się w innej strefie czasowej.
Quick.Cart jest prostym sklepem internetowym skierowanym dla osób rozpoczynających swoją internetową działalność lub z założenia nie potrzebujących rozbudowanego i skomplikowanego narzędzia do prowadzenia sprzedaży on-line. Łatwość instalacji i konfiguracji tego narzędzia sprawia, że w 60 sekund sklep może być gotów do wprowadzenia produktów i rozpoczęcia sprzedaży.
Narzędzia OpenSolution zostały przetłumaczone na 31 języków, a łączna ilość pobrań ze strony http://opensolution.org przekracza 30 tys. Część wdrożeń, opartych o narzędzia OpenSolution, można zobaczyć w katalogu stron na stronie internetowej OpenSolution.
Źródło: Informacja prasowa